سبد خرید

ویژگی های آزمون قلمچی +نکات مثبت آزمون های کانون

ویژگی های آزمون قلمچی +نکات مثبت آزمون های کانون

ویژگی های آزمون قلمچی

ویژگی های آزمون قلمچی +نکات مثبت آزمون های کانون شاید بار ها برای شما این سوال پیش آمده باشد که در کدام ازمون ها در سال کنکور شرکت کنید ؟ بنظر شما نکات مثبت و منفی هر یک از آزمون ها چیست در این پست از سایت مجموعه آموزشی آکامی به بررسی نکات مثبت و منفی آزمون های کانون میپردازیم.

ویژگی های آزمون قلمچی +نکات مثبت آزمون های کانون

آزمون های قلم چی هر دو هفته یکبار برگزار می شوند و این به تمرین مستمر و دور نشدن از شرایط آزمون کمک می کند.

برنامه ریزی بلند مدت منسجم و منظم خوبی دارد که یکسال دانش آموز را از برنامه های بلند مدت دیگر بی نیاز می کند همچنین این برنامه منطبق بر برنامه مدارس تهیه شده است.

جامعه آماری بالای آزمون های قلم چی باعث شده هر ساله تعداد زیادی دانش آموز به سمت آزمون هایش کشیده شوند چراکه امکان ارزیابی بهتر و دقیق تر نسبت به باقی دانش آموزان را ایجاد می کند.

مجله آزمون که در پایان هر آزمون در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد، محتوای مفیدی در بر دارد که مواردی مانند مصاحبه با رتبه های برتر، مقالات مشاوره ای، پرسش و پاسخ مشاوره ای، روش‌ های مطالعه و برنامه‌ ریزی و همچنین مطالب جالب و خواندنی را شامل می شود.

هر ساله تعداد زیادی از رتبه های تک رقمی کسانی بودند که در آزمون های کانون شرکت کرده اند. این نکته مثبت که اکثر رتبه های برتر عضو کانون قلم چی بوده اند، حائز اهمیت است.

سوالات خودتون رو بخش دیدگاه های سایت بپرسید تا مشاوران مجموعه آکامی در سریع ترین زمان پاسخ دهند!

منبع: تیم كنكوري آکامی

برای رزرو مشاوره با مشاوران دانشگاه های فرهنگیان با ما از طریق کانال تلگرام در ارتباط باشید @Acamy_IR

دیدگاه‌ها ۰