سبد خرید

چه وقت و چرا جمع بندی لازم است؟

چه وقت و چرا جمع بندی لازم است؟

چه وقت و چرا جمع بندی لازم است؟

 

یادگیری معمولا یک لحظه نیست بلکه فرایندی است که  درطول زمان و به صورت تدریجی و درنتیجه تمرین و تکرار اتفاق می افتد.شما برای امتحانی مانند کنکورسال ها درس خوانده اید ودر سال آخر هم مطالب دوازدهم  را  فراگرفته و در کنار آن مطالب  دهم و یازدهم را نیز دوره کرده اید.

حالا لازم است این توانایی را بدست آورید تادر زمانی کوتاه در حدود 4 ساعت( زمان کنکور) تمام این اطلاعات در دسترس و قابل استفاده باشد.یکی از بهترین راه های رسیدن به این آمادگی، این است که شرایطی مشابه این آزمون  را بارها   تمرین و تجربه کنید.

و مطالب مختلف را   به کمک برگزاری کنکورهای سال های گذشته ،ارزیابی کنید و پس از طبقه بندی اطلاعات و تشخیص نقاط ضعف وقوت خود دردرس ها و مباحث مختلف راجع به نحوه درست مطالعه تصمیم بگیرید تا با مرور و تثبیت مباحثی که بلد هستید و بعضا حذف مباحثی که یادگیری آن ها خیلی زمان بر و حجم آن ها زیاد است به شرایط آرمانی خودتان رسیده و اصطلاحا در روز کنکور بهترین خودتان باشید .

جمع بندی درواقع صیقل دادن و مرتب کردن اطلاعاتی است که از قبل داریدوبهتراست اطلاعات جدیدی به آن اضافه نکنید تا نظم و ترتیب آن برهم نخورد بهترین زمان برای انجام این کارتقریبا از  4 هفته قبل از کنکور خواهد بود

 

مطلب پیشنهادی آکامی برای شما > نحوه محاسبه تراز کنکور سراسری

 

کانال تلگرام آکامی | مشاور همراه شما

دیدگاه‌ها ۰