سبد خرید

مشکل خواب آلودگی در کنکوری ها چه کنیم خواب آلودگی سراغمون نیاد؟

مشکل خواب آلودگی در کنکوری ها چه کنیم خواب آلودگی سراغمون نیاد؟

مشکل خواب آلودگی در کنکوری ها

مشکل خواب آلودگی در کنکوری ها:چه کنیم که در هنگام مطالعه خواب آلودگی به سراغمان نیاید؟مشکلیست که اکثر کنکوری ها با ان دست و پنجه نرم می کنند که ما در این پست از مجموعه آموزشی و مشاوره ای اکامی چند راهکار ساده اما کاربردی برای حل این مشکل رایج کنکوری ها داریم پس دو دیقه وقتتونو بذارید و با ما همراه باشید!!

 

چه کنیم که در هنگام مطالعه خواب آلودگی به سراغمان نیاید؟

این موضوعات و مسائل رو سعی کنید در تایم های مطالعاتی خودتون رعایت کنید که خواب سراغتون نیاد و شمارو یه وقت از درس دور نکنه! مخصوصا این دوره که فقط سه ماه استثنایی تا کنکور سراسری باقی مونده(با تاریخ امروز!) این نکات شامل این موارد میشوند:

سعی کنید هنگام مطالعه به شکل مناسب درست نشستن عادت کنید و صاف بنشینید.درس خواندن روی تخت یا به حالت دراز کشیده و خوابیده خود موجب خواب آلودگی میشود.

از مطالعه دروس به صورت پراکنده خودداری کنید.اگر ندانید که دقیقا چه درس و چه مبحثی را باید بخوانید و برای آن چه قدر زمان بگذارید، زود خسته و حتی خواب آلود میشوید.

مشکل خواب آلودگی در کنکوری ها

گاهی اوقات با صدای بلند درس بخوانید.این شیوه باعث تنوع و جلوگیری از یکنواخت شدن مطالعه میشود و افزایش تمرکز را به همراه دارد.

مکان مطالعه شما نباید خیلی گرم باشد. این نکته بخصوص در فصل زمستان بسیار حائز اهمیت است.

دوش آب ولرم هم میتواند کمک خوبی به شما کند.

برای خود برنامه شبانه‌روزی تنظیم کنید و از تلف کردن زمان، یا باز گذاشتن تایم مطالعاتی خودداری کنید.یک برنامه ریزی درست باعث میشود که از سردرگمی و خستگی خلاص شوید و کاملا پویا و فعال مطالعه کنید.

منبع: تیم كنكوري آکامی

اگه مشکل درسی،کنکوری،مشاوره ای یا…. داشتین میتونید توی گروه دورهمی کنکوری ما عضو بشید…

سوالات خود را در بخش دیدگاه ها مطرح کنید،مشاوران ما در سریع ترین زمان پاسخ خواهند داد

دیدگاه‌ها ۰