سبد خرید

چگونه سرعت تست زنی در کنکور افزایش بدیم؟

چگونه سرعت تست زنی در کنکور افزایش بدیم؟

برای موفقیت در کنکور و کسب نتایج دلخواه باید مهارت تست زنی را در خودتان افزایش دهید. چگونه سرعت تست زنی مان را افزایش بدیم؟ در ادامه مطلب تکنیک‌هایی کاربردی برای افزایش این مهارت در آکامی معرفی خواهیم کرد.

چطور می‌توانیم سرعت تست زنی خود را افزایش دهیم؟

آزمون کنکور به عنوان یکی از امتحانات سرنوشت ساز و سختی است که دانش آموزان در طول تحصیل خود را برای آن آماده می‌کنند. کنکور با امتحانات کلاسی و آنچه که تا الان با آن سر و کار داشته‌اید کاملا متفاوت است. برای اینکه بتوانید در این آزمون موفق شوید و در بهترین رشته‌ها قبول شوید باید قدرت تست زنی خود را تقویت کنید. در این مقاله روش‌های افزایش سرعت تست زنی برای کنکور را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر می‌خواهید سرعت تست زنی خود را افزایش دهید به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید.😎

 

وبینار مسیر طلایی رتبه برتر

رتبه برترشدن وبینارمسیر طلایی

راه‌های افزایش سرعت تست زنی

دانش آموزان و افراد پشت کنکور برای اینکه بتوانند در رشته مورد نظر قبول شوند باید این مهارت را در خود  افزایش دهند و عملکردی بهتری نسبت به بقیه داشته باشند. در این بخش بهترین راه‌های افزایش سرعت زنی کنکور را به شما معرفی می‌کنیم. تکنیک‌هایی که سرعت تست زنی شما را افزایش می‌دهند عبارت‌اند از:

 

1- تست کنکور سال قبل

برای اینکه بتوانید سرعت تست زنی خود را تقویت کنید باید با سوالات کنکور آشنا شوید. استفاده از سوالات کنکورهای سال قبل به شما کمک خواهد کرد که با نحوه طراحی سوالات به طور کامل اشنا شوید.

مثلاً اگر درس حفظ کردنی مثل فلسفه باشد، در حافظه بلند مدت شما می ماند و یا سرعت تست می زنید.

2- تست های زمان دار

شما باید جلسه کنکور را برای خودتان شبیه سازی کنید تا بتوانید با دقت و سرعت بیشتری تست بزنید. در شرایط عادی هیچ دغدغه و استرسی نخواهید داشت بنابراین ممکن است برای یک سوال بیش از ده یا بیست دقیقه وقت بگذارید.

 

چگونه--سرعت-تست-زنی-در-کنکور-افزایش-بدیم؟

۳- سرعت تست زنی تان با تکرار تقویت میشود

تست زنی با سایر مهارت های درسی کاملا متفاوت است بنابراین باید تمرین کنید تا بتوانید آن را افزایش دهید. اکثر دانش آموزان در آزمون‌های کتبی یا شفاهی همیشه نمره 20 می‌گیرند اما نوبت به تست زنی که می‌رسد وقت کم می آورند. البته تقصیر دانش آموزان نیست باید آن ها اصول و تکنیک تست را یاد بگیرند.

چگونه-سرعت-تست-زنی-در-کنکور-افزایش-بدیم-؟

4- استفاده از کرنومتر

کرنومتر جزو وسایلی است که به شما کمک می‌کند سرعت تست زنی خود را افزایش دهید. وقتی از کرنومتر استفاده می‌کنید برای خود تعیین می‌کنید که باید در یک مدت زمان مشخص باید تعداد تست معینی را بزنید.این روش به مرور، سرعت تان را بالا می برد.

 

چگونه-سرعت-تست-زنی-در-کنکور-افزایش-دهیم

5- با سبک سوالات آشنا شوید

شما باید بدانید که در آزمون کنکور با چه نوع سوالاتی رو به رو خواهید شد. سوالات کنکور سرشار از خلاقیت هستند و سعی دارند که شما را گمراه کنند. باید توانایی خود را بالا ببرید و خودتان را برای اینگونه سوالات آماده کند. در چنین شرایطی ذهن شما آماده‌ حل سوالات شده و شما می‌توانید با سرعت بیشتری تست بزنید

چگونه-سرعت-تست-زنی-در کنکور-افزایش-بدیم؟.

در پایان اشاره می کنیم که قبولی در کنکور، آرزویی محال و دست نیافتنی نیست و با یادگیری تکنیک های کنکور به راحتی رتبه قبولی را کسب خواهید کرد. مجموعه مشاوره آکامی همراه شماست تا راحت تر این مهارت ها را یادبگیرید.

 

ثبت نام در طرح های مشاوره VIP

منتظر تجربیات خودتون در این روش جمع بندی در قسمت کامنت ها هستیم 🙂

برای مشاهده محصولات کنکوری آکامی کلیک کنید

پیج اینستاگرام تیم آکامی   |   کانال تلگرام تیم آکامی

دیدگاه‌ها ۰